Koncepcja i konstrukcja serii butelek pod kątem technologii rozdmuchu tworzywa. Firma Pont Packaging BV i Bech Packaging Sp. z o.o. - 2017
Projekt odwoływał się do analizy formalno-użytkowej uwarunkowanej zasadami ergonomii. Został opracowany z uwzględnieniem technologii wytłaczania z rozdmuchem, pozwalającej na uzyskanie kształtów i wyrobów o różnych wymiarach, odwzorowujących kształt formy rozdmuchowej. Opracowano serię butelek o poj. 200, 300, 400 i 500 ml z jednego materiału tak by utylizacja odbywała się bez separowania. Pojemniki przeznaczone zostały do napojów suplementacyjnych.
Heart Health & Metabolism Supplements | Pure Encapsulations® (pureencapsulationspro.com)
Projekt opakowań kosmetycznych dla Laboratorium Kosmetyczne Joanna i Bech Packaging Sp., wdrożenie do produkcji seryjnej - 2018 r.
Opracowanie nowej stylistyki opakowań kluczowych produktów kosmetycznych popularnej polskiej marki Joanna. Celem projektu było odświeżenie wizerunku marki, nadanie opakowaniom cech up side down. To polepszyło pozycjonowanie i zwiększenie konkurencyjności w stosunku do globalnych producentów. W badaniach brano pod uwagę równoważenie procesu produkcyjnego - konsumpcyjnego w ujęciu pełnego cyklu życia. Badania polegały na poszukiwaniu pigmentu, który w przyszłości zastąpi sadzę, która jest wykrywana przez detektory w trakcie utylizacji i pozwala na szybką segregację.
Projekt użytkowy. Patent na wynalazek - samozamykające opakowanie Froggy / PAT.229065 / - 2018 r.
Kategoria zabezpieczania produktów spożywczych/farmaceutycznych/chemicznych z zastosowaniem tworzywa, papieru lub metalu. Jeśli połączysz 3 łukowe powierzchnie ABC i jedna z nich C jest pochylona w stosunku do pozostałych od 1do 89 stopni uzyskasz funkcję samozamykania wskutek napięcia materiałowego. Ściskając otwierasz, poprzez odjęcie nacisku zamykasz opakowanie. To sposób zabezpieczania produktu z możliwością regulowania zakresu i siły otwierania. Ideą wynalazku jest zawsze zamknięte opakowanie. Prostota konstrukcji oraz możliwość implementacji we wszystkich dziedzinach życia człowieka.
Projekt użytkowy. Wdrożenie do produkcji seryjnej pojemnika dla firmy Dirk Rossmann GmBh - 2018 r.
Opracowanie nowej stylistyki opakowania dla marki własnej Rossmann – Isana. Wykonany z tworzywa sztucznego pojemnik do balsamu po goleniu dla mężczyzn dostępny jest w całej sieci drogerii w Europie. Produkt został zaprojektowany z uwzględnieniem precyzji uchwytu w momencie skręcania nadgarstka przy aplikacji. Badano zależność pomiędzy formą a ciężarem i pewnością uchwytu. Ponadto zwrócono uwagę na poszukiwanie nowego pigmentu, który będzie wykrywany przez detektory utylizacji i zastąpi sadzę stosowaną dotychczas sadzę.
ISANA MEN After Shave Balsam ultra sensitiv online kaufen | rossmann.de